środa, 1 stycznia 2014

Na dzień dobry :)

Nowy Rok, nowe wyzwania, nowe postanowienia... 

No i stało się! Założyłam scrapowego bloga. Scrapbooking stał się moją pasją stosunkowo niedawno, jednak wciągnęło mnie na tyle, że niemal każdą wolną chwilę poświęcam czy to na buszowanie po sieci w celu poszukiwania ciekawych insporacji, czy to na scrapowych zakupach internetowych, które pochłonęły już większą część tzw. "zaskórniaczków" czy w końcu na tworzeniu własnych prac, które nadal dalekie są od ideałów. Ale jak to mówią - trening czyni mistrza, więc wytrwale walczę :)


Zapraszam do zaglądania :) 

6 komentarzy:

  1. witaj w "hendmejdowym" blogowym świecie :) życzę wielu ciekawych i śmiałych pomysłów!
    ps. trochę Ci zazdroszczę, bo masz blisko na "Jarmark Rzeczy Ładnych"...
    pozdrawiam z TG :))
    jeszcze jedno - proponuję zlikwidować weryfikację komentarzy, bo po pierwsze zniechęca to komentujących, a po drugie, jeśli będziesz chciała brać udział w jakichkolwiek zabawach czy wyzwaniach, to i tak trzeba będzie się tego pozbyć.Ja sobie ze spamem radzę dość dobrze, średnio co 2 dni usuwam go i jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    dziękuję za komentarz i sugestie dotyczące bloga. Teraz jest ok?
    Wszystko w tym "hendmejdowym" świecie jest dla mnie nowe, więc za wszelkie sugestie będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! świetnie dajesz radę :) ja już mam rok i trochę za sobą, ale i tak wielu rzeczy jeszcze nie wiem :)) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Powodzenia bo idzie Ci świetnie:) samych sukcesów, weny, natchnienia w nieustannym tworzeniu no i nowych znajomości:)

    OdpowiedzUsuń